Nieuws

De verlaten winkelmand: (g)een frustrerend e-commerce fenomeen?

De verlaten winkelmand: (g)een frustrerend e-commerce fenomeen?

Rondneuzen, browsen of simpelweg ‘online shoppen’: welke consument doet het niet? Alleen al met een groei van 10,3% in 2019 blijft volgens Thuiswinkel.org het belang van online bestedingen in e-commerce ‘onverminderd groot’, ook in 2020.

Onder veel consumenten is online winkelen een dagelijkse bezigheid geworden. Het is gemakkelijk, ontspannend; bijna vanzelfsprekend. Jouw klant browset even rond in jouw webshop, voegt de items toe aan de winkelmand, betaalt en klaar: jij hebt de conversie naar binnengesleept, toch?

Het klinkt ideaal, maar soms zit de e-commerce realiteit toch niet zo eenvoudig in elkaar. Wat vaak online gebeurt, is dat de consument kijkt, over wil gaan tot een aankoop, maar dan twijfelt en besluit om de items onafgerekend in de winkelmand te laten liggen. Dit opmerkelijke verschijnsel - de verlaten winkelmand - is helaas niet onbekend in e-commerce.

verlaten%20winkelmand%20afbeelding-01.png

De verlaten winkelmand is frustrerend en een kostbaar probleem voor webwinkeliers. En ze laten zich zeker niet zonder slag of stoot omzetten in een sale. Hoe komt dat? Waarom haken jouw (twijfelende) klanten tussentijds af? Wat is hierin de rol van smartphones, betaalmethoden, een klantenservice en een Payment Service Provider zoals PAY?

In de whitepaper ‘de verlaten-winkelmand-boosdoener: wat is het en wat doe je er tegen?’ lees je er alles over: van afhaakmomenten tot tips en tricks. Haal nu maximaal conversieresultaat uit de verlaten winkelmand!

Vul hieronder je gegevens in om toegang de krijgen tot de whitepaper.

PAY. whitepaper over de verlaten winkelmand

Vul onderstaande gegevens in om vrijblijvend de whitepaper over de verlaten winkelmand te ontvangen
Bedrijfsnaam fout
Voer jouw naam in.
E-mailadres foutief
Telefoonnummer foutief

Meer weten over de dienstverlening van PAY?

Neem contact op met één van onze specialisten via sales@pay.nl of telefonisch via 088 - 88 666 66.

Laatste nieuws over PAY.
Ook in deze tijden betaald worden in een handomdraai
Lees meer
PAY. ook in 2020 uitgeroepen tot beste Payment Service Provider in de Emerce top 100!
Lees meer
Retourpinnen: dé must voor jouw fysieke winkel
Lees meer
PAY. maakt gebruikt van cookies voor een goede gebruikerservaring, statistisch inzicht, monitoring van onze techniek en voor het afspelen van video.