Zoeken
Sluiten
Second-chance emails

Niet voltooide betalingen alsnog laten afrekenen.

Stuur klanten die een betaling niet afmaken automatisch een email met een betaallink zodat ze alsnog converteren.

  • Verhoog je conversie met wel +25%
  • Eenvoudig op te zetten
  • De e-mail wordt alleen verstuurd als je klant niet al een vergelijkbare transactie heeft afgerond.
PAY. Sfeerfotografie8082

Second-chance emails

Eenvoudig opgezet.

Op het moment dat een eindgebruiker de betaling niet voltooid heeft, wordt er gekeken of er een andere vergelijkbare transactie de status 'paid' heeft. Is dat niet zo, dan stuurt ons systeem een e-mail naar de eindgebruiker met een betaallink om het bedrag alsnog te voldoen.

Meer features van Pay.

Icon 1

Uitgebreide rapportages

Verhoog je conversie met de inzichten en rapportages van Pay. Alle data die je nodig hebt met uitgebreide filter- en zoekopties.

 

icon 2

Recurring payments

Terugkerende betalingen voor abonnementen en lidmaatschappen zet je eenvoudig klaar met de recurring payments feature van Pay.
icon 4

Conversie optimalisatie

Google Analytics Sync van Pay. zorgt dat de transactiedata in Google Analytics gesynchroniseerd wordt met de data in de backend van je webshop.
icon-24

Pay by link

Genereer betaalverzoeken en stuur ze naar je klant, direct vanuit het Pay. admin panel. Zo kunnen klanten zelf een betaalmethode kiezen.

Registreer nu en ontdek de voordelen van Pay.

Regel direct al je online en in-store betalingen.
laptop
Default CTA icon Ontvang al binnen 15 minuten online en in-store betalingen via het Pay. platform.
Default CTA icon
Alle betaalinformatie op één platform: online, in-store en omnichannel.
Default CTA icon
Maximaal inzicht in je betaalverkeer via uitgebreide rapportages