Ondernemers zijn vaak onnodig veel tijd kwijt aan administratie, najagen van facturen en het bijhouden van betaaldeadlines. Bizcuit maakt financiële processen eenvoudiger en slimmer, door alles op één plek samen te brengen. Ondernemers krijgen weer grip op hun financiën, en voorkomen dat kostbare tijd wordt besteed aan administratie.
Bizcuit maakt de informatie-uitwisseling makkelijk: tussen ondernemer en boekhouder of medewerker, tussen bank en financieel pakket. De ondernemer beheert de financiën op de meest eenvoudige manier via één centrale plek.
Koppel je Pay. account via Bizcuit aan je boekhoudpakket, zodat je transacties automatisch in je administratie worden verwerkt. Er zijn twee manieren op de koppeling tot stand te brengen:
Met de Bizcuit Hub kunnen ondernemers hun Pay.-account koppelen aan boekhoudsystemen. Elke uitbetaling en gerelateerde betalingen worden automatisch verwerkt.
De Bizcuit Hub is een gebruiksvriendelijke en betaalbare integratie die eenvoudig wordt ingesteld door simpelweg op de link te klikken van het boekhoudsysteem waarmee je jouw Pay.-account wilt koppelen.
Onze technologie is zeer toegankelijk met meer dan 90 integraties. Wij hebben onder andere integraties met kassasystemen, boekhoudprogramma's, reserveringssystemen, horeca en ticketing platformen.
Je kunt Pay. op twee manieren koppelen aan je boekhoudsysteem: via de Bizcuit Hub of via de Bizcuit app. Met de Bizcuit Hub zet je de koppeling eenvoudig met één druk op de knop op. Gebruik je de Bizcuit app al, dan kun je de koppeling ook vanuit de app regelen. In beide gevallen wordt je administratie automatisch bijgewerkt. Lees hier hoe je de koppeling opzet via de Bizcuit Hub of de Bizcuit app.
Door de samenwerking tussen Bizcuit en Pay. zijn de lijnen kort. Dit betekent dat we samen zorgen voor de best mogelijke support en service. Daarnaast geniet je door deze samenwerking van vaste en scherpe tarieven voor al je betalingsverkeer.