Customer support

Vragen van jouw klanten netjes beantwoord

Customer support

Dagelijks ontvangen wij veel e-mails en telefoontjes van klanten die vragen hebben over een transactie of betaling

Klantenvragen

Om al deze vragen goed en tijdig te kunnen beantwoorden hebben we een speciale afdeling 'Customer support' opgezet. Via het informatieverzoek formuler en via de telefoon kunnen klanten contact met ons opnemen. Op deze manier kunnen wij jouw klanten vaak al binnen een uur, maar maximaal 1 werkdag, voorzien van de gevraagde informatie.

Volgens de procedure zullen wij eerst proberen jouwv klant in contact te brengen met jouw webshop. Vragen omtrent de status van een betaling zullen wij indien mogelijk zelf beantwoorden.

image
Beschikbaarheid

De feature 'Customer Support' is standaard beschikbaar in alle pakketten.

Kosten

Het support bieden aan jouw klant is een service van PAY. waar geen extra kosten voor in rekening gebracht worden.

Meer informatie over onze pakketten of direct registreren?

xs Pioneer Beschikbaar
xs Professional Beschikbaar
xs Business Beschikbaar
xs Corporate Beschikbaar

meer features

SDK
SDK

SDK voor PHP, ASP.NET Ruby en Java developers

Risk & Compliance
Risk & Compliance

Grondige screening door onze Risk & Compliance afdeling

99.99% uptime garantie
99.99% uptime garantie

SLA voor betaalde pakketten: 99,99% uptime garantie

Instore payments
Instore payments

Pinbetalingen accepteren in jouw fysieke winkel

Wij helpen jou graag verder

Neem snel en eenvoudig contact met ons op.
PAY. maakt gebruikt van cookies voor een goede gebruikerservaring, statistisch inzicht, monitoring van onze techniek en voor het afspelen van video.