Customer support

Vragen van uw klanten netjes beantwoord

Customer support

Dagelijks ontvangen wij veel emails en telefoontjes van klanten die vragen hebben over een transactie of betaling

Klantenvragen

Om al deze vragen goed en tijdig te kunnen beantwoorden hebben we een speciale afdeling 'Customer support' opgezet. Via het informatieverzoek formuler en via de telefoon kunnen klanten contact met ons opnemen. Op deze manier kunnen wij uw klanten vaak al binnen een uur, maar maximaal 1 werkdag, voorzien van de gevraagde informatie.

Volgens de procedure zullen wij eerst proberen uw klant in contact te brengen met uw webshop. Vragen omtrent de status van een betaling zullen wij indien mogelijk zelf beantwoorden.

image
Beschikbaarheid

De feature 'Customer Support' is standaard beschikbaar in alle pakketten.

Kosten

Het support bieden aan uw klant is een service van Pay.nl waar geen extra kosten voor in rekening gebracht worden.

Meer informatie over onze pakketten of direct registreren?

xs Pioneer Beschikbaar
xs Professional Beschikbaar
xs Business Beschikbaar
xs Corporate Beschikbaar

meer features

Second chance
Second chance

Niet voltooide betalingen alsnog laten afrekenen

Authenticatie
Authenticatie

Secure toegang anno 2018 tot uw Admin Panel

iDEAL backup plan
iDEAL backup plan

Een alternatieve betaalmethode tijdens een ideal storing

Match verzoek
Match verzoek

Koppelen van transacties met een onjuist betaalkenmerk

Wij helpen u graag verder

Neem snel en eenvoudig contact met ons op.
PAY. maakt gebruikt van cookies voor een goede gebruikerservaring, statistisch inzicht, monitoring van onze techniek en voor het afspelen van video.