Customer support

Dagelijks ontvangen wij veel emails en telefoontjes van klanten die vragen hebben over een transactie of betaling

Klantenvragen

Om al deze vragen goed en tijdig te kunnen beantwoorden hebben we een speciale afdeling 'Customer support' opgezet. Via het informatieverzoek formuler en via de telefoon kunnen klanten contact met ons opnemen. Op deze manier kunnen wij uw klanten vaak al binnen een uur, maar maximaal 1 werkdag, voorzien van de gevraagde informatie.

Volgens de procedure zullen wij eerst proberen uw klant in contact te brengen met uw webshop. Vragen omtrent de status van een betaling zullen wij indien mogelijk zelf beantwoorden.

Customer support

Beschikbaarheid

De feature 'Customer Support' is standaard beschikbaar in alle pakketten.

Kosten

Het support bieden aan uw klant is een service van Pay.nl waar geen extra kosten voor in rekening gebracht worden.

Meer informatie over onze pakketten of direct registreren?

XS - Pioneer PIONEER Beschikbaar
S - Professional PROFESSIONAL Beschikbaar
M - Business BUSINESS Beschikbaar
L - Corporate CORPORATE Beschikbaar

meer features

  • High risk

    Accepteren van high risk betalingen

    MEER INFO
  • Eigen helpdesk

    Eigen servicenummer inclusief wachtrij en pauzemuziek

    MEER INFO
  • 3D Secure

    Extra beveiling via 3D Secure technologie

    MEER INFO
  • Disputenbeheer

    Klachten oplossen van ontevreden klanten

    MEER INFO
alle features