Customer support

Dagelijks ontvangen wij veel emails en telefoontjes van klanten die vragen hebben over een transactie of betaling

Klantenvragen

Om al deze vragen goed en tijdig te kunnen beantwoorden hebben we een speciale afdeling 'Customer support' opgezet. Via het informatieverzoek formuler en via de telefoon kunnen klanten contact met ons opnemen. Op deze manier kunnen wij uw klanten vaak al binnen een uur, maar maximaal 1 werkdag, voorzien van de gevraagde informatie.

Volgens de procedure zullen wij eerst proberen uw klant in contact te brengen met uw webshop. Vragen omtrent de status van een betaling zullen wij indien mogelijk zelf beantwoorden.

Customer support

Beschikbaarheid

De feature 'Customer Support' is standaard beschikbaar in alle pakketten.

Kosten

Het support bieden aan uw klant is een service van Pay.nl waar geen extra kosten voor in rekening gebracht worden.

Meer informatie over onze pakketten of direct registreren?

XS - Pioneer PIONEER Beschikbaar
S - Professional PROFESSIONAL Beschikbaar
M - Business BUSINESS Beschikbaar
L - Corporate CORPORATE Beschikbaar

meer features

  • Dashboard

    in één oogopslag inzicht in statistische informatie

    MEER INFO
  • Aantal diensten

    Beschikbare diensten per merchant account

    MEER INFO
  • Single contract

    Extra contracten met creditcard aanbieders niet nodig

    MEER INFO
  • Gratis SMS

    Gratis SMS berichten versturen naar uw klanten

    MEER INFO
alle features