Zoeken
Sluiten

Partnercase DEWI Online: Omnichannel locatiemanagement en betalingen voor sport/leisure-organisaties

Partnercase DEWI Online: Omnichannel locatiemanagement en betalingen voor sport/leisure-organisaties

Bestuur je een sportschool, wellness centrum, zwembad, indoorspeeltuin of ander soort sport/leisure- organisatie? DEWI Online’s all-in-one SaaS oplossing helpt je organisatie bij locatie- en klantmanagement en bijbehorende omnichannel betalingen. Inmiddels heeft DEWI Online zo’n 500 klanten, variërend van kleinere organisaties tot de grote ketens. Wat maakt het product van DEWI Online zo geliefd? En wat is de rol van online en omnichannel betalingen via Pay. in dit succes? 

 

Betere processen en makkelijkere betalingen

Eind 2017 begon DEWI Online, vanuit een verleden als aanbieder van ledenadministratie in de fitness, met het bouwen van software voor locatie- en klantmanagement voor sport- en leisure organisaties. Het bedrijf richtte zich eerst voornamelijk op het verbeteren van bestaande processen. In de loop van de tijd paste het bedrijf zich aan voor het gebruik in branches als zwemmen, fitness en indoor speeltuinen. “Na het onboarden van onze eerste klanten in 2018, zijn we de afgelopen jaren onze functionaliteiten snel gaan uitbreiden. Daardoor zijn we nu in staat om ook de grotere ketens te bedienen, met daarbij volledig geïntegreerde POS-mogelijkheden”, zegt Mark Brok, partner bij DEWI Online. 

DEWI Online 1

Gemak voor de klant, efficiëntie voor je onderneming

De belangrijkste processen in je onderneming, inclusief de betaalstromen via Pay, zijn bij DEWI Online via één platform geregeld. Zo bied je je bezoekers een gemakkelijke en gepersonaliseerde ervaring, en richt je je bedrijf overzichtelijk en efficiënt in. 

Hoe werkt het? Via website integraties en API’s sluiten bezoekers abonnementen af, boeken ze gemakkelijk lessen of reserveren ze activiteiten en/of ruimtes. DEWI zorgt ook voor de beste bezetting van alle ruimtes en lessen via toegangscontrole en capaciteitsmanagement. Het platform biedt trainers zelfs de mogelijkheid om via een leerlingvolgsysteem bij te houden hoe individuen presteren. 

Ook voor de horecavoorzieningen die vaak aanwezig zijn op sport- en leisurelocaties, heeft DEWI een oplossing:  geïntegreerde POS-mogelijkheden, waaronder een volwaardige horecakassa, QR-bestellen en een kostenbesparende selfservice kiosk. 

 

Alle betaalstromen via één platform, voor meer overzicht 

Het platform van DEWI brengt via de betaalverwerking van Pay. alle betalingen, zowel online als op locatie, samen in een plek. 

Pay. regelt DEWI’s betalingen voor: 

 

Doordat alle betalingen via Pay. op één plek binnenkomen heeft DEWI helderheid en zekerheid. Bovendien brengt DEWI zo een echte omnichannel aanpak tot uitwerking. “Pay. is zo geschikt voor ons en onze klanten vanwege de omnichannel opties. Naast online is kunnen pinnen voor klanten op locatie een must. Verder bieden we onze klanten met de services van Pay. een geautomatiseerd incassoproces”, zegt Mark. 

 

Persoonlijke service geeft dat stukje extra

DEWI geeft ondernemingen meer tijd om zich bezig te houden met wat zij het liefste doen: het verlenen van de beste service, met blije klanten als ultiem einddoel. Mark: “Trainers en medewerkers zijn natuurlijk het liefst met hun klanten bezig.” 

En zo is Pay. dat natuurlijk ook. “Hoewel de cloud, payments, ICT allemaal digitale oplossingen zijn, blijft de mens en de organisatie daarachter de sturende factor. De grote lijnen moet je samen met je betaalpartner blijven uitzetten, nieuwe ontwikkelingen moeten samen worden begonnen en bij operationele issues wil je meteen ontzorgd worden. Vooral over dat laatste is soms één appje naar Joost als partnermanager al genoeg om de oplossing direct voorhanden te hebben”, zegt Mark. 

 

DEWI Online 2

Hoe ziet de toekomst van DEWI eruit?

Als techniek gedreven organisatie richt DEWI zich vooral op het versneld uitrollen van selfservice mogelijkheden, zoals QR bestellen en de selfservice kiosk voor horeca, ticketing, lessen boeken, inschrijven, etc. DEWI optimaliseert als omnichannel bedrijf continu de slimme online verkoopkanalen. E-commerce ontwikkelt zich snel, en DEWI Online gaat mee met de succesvolste trends.  Mark: “Zo verbetert de aansluiting, het gebruik en uiteindelijk het effect op klanten”. 

 

Heb jij een sport/leisure-organisatie en wil je je online en omnichannel betalingen goed regelen? Kies dan via DEWI Online voor Pay. als je Payment Service Provider. Neem hier contact met ons op. 

 

Ook partner worden van Pay?

Registreer je nu en ontdek direct de voordelen van Pay.
Regel direct al je online and in-store betalingen.
laptop (3)
Ontvang al binnen 15 minuten betalingen via Pay.’s alles-in-één betaalplatform.
Alle betaalinformatie op een platform: online, in-store en omnichannel. 

Bied je klant de beste en continue service met 99,9% uptime garantie.