Klantcase FixjeiPhone: de lage downtime was niet de enige reden voor de overstap naar Pay.

Klantcase FixjeiPhone: de lage downtime was niet de enige reden voor de overstap naar Pay.

"Goedkoop en eenvoudig zelf je iPhone repareren" is het motto van FixjeiPhone. Het bedrijf begon haar activiteiten in 2013 vanuit een blokhut en bleef dit doen tot 2016 om zo maximaal te kunnen investeren in haar groei en expansie. Dat bleek een succesformule te zijn: de producten van FixjeiPhone worden op zowel nationaal als internationaal niveau aangeboden in Europa.

fixjephone logo

Naast het leveren van iPhone, iPad, Macbook en iMac onderdelen maakt FixjeiPhone how to video’s zodat jijzelf eenvoudig en goedkoop je iPhone, iPad, Macbook en iMac kan repareren. Wanneer een reparatie niet lukt, is het mogelijk om via de reparatiedienst alsnog je device te laten repareren via de reparatieservice van FixjeiPhone.

 

Uitstekende vindbaarheid op het web, gecombineerd met makkelijke how to’s

FixjeiPhone weet strategisch in te spelen op de consumentenbehoefte van elektronische apparatuur door kwalitatief hoogwaardige service aan te bieden tegen een scherpe prijs. "Klanten kunnen met onze reparatiehandleidingen zelf eenvoudig hun Apple apparaat repareren. Daarnaast zijn onze reparatiespecialisten zeven dagen per week beschikbaar als klanten tegen problemen aanlopen," zegt Sander Slaghekke, Digital Marketing Manager bij FixjeiPhone.

Pay. is een zeer trouwe PSP partner die alles rondom het online betalingsverkeer regelt en ontzorgt mij als webshopeigenaar hiermee, zodat ik meer focus kan aanbrengen op waar ik goed in ben: ondernemen.

Soepele overstap, binnen enkele minuten weer live

Online storingen komen vaak voor en zijn ongunstig voor (web)winkeliers. Vooral als betaalmethoden gedeeltelijk of geheel offline zijn en klanten hun bestelling niet (kunnen) afronden. Hierdoor loopt ment conversie mis en dat is zonde. Sander: "Met Pay. zijn wij in ruim drie jaar tijd, maar één keer offline geweest. De betaalmethodes waren voorheen bij de concurrent vaker offline en dat kostte ons als webshop natuurlijk veel geld. Om deze reden zijn wij overgestapt naar Pay."

"De overstap verliep erg soepel. Binnen enkele minuten waren wij weer live en daar zijn wij enorm blij mee. Pay. schakelt snel en heeft ons tijdens de overstap volledig ontzorgt. Hierdoor konden wij ons volledig focussen op de website en dat is precies zoals het hoort," aldus Sander.

 

betaalmethoden

 

Pay. voorziet in (klant)behoefte van FixjeiPhone

Behalve een fijne overstap en een laag downtime percentage is het aanbieden van diverse betaalmethoden van groot belang bij (web)winkeliers. De voorkeur voor betaalmethoden verschilt per webshop. Sander: "Wij zijn een full-focus online webshop. Met momenteel ruim 17.000 transacties per maand is het belangrijk dat je een betrouwbare PSP partner hebt. Daarnaast willen wij onze klanten tevreden houden door in te spelen op de klantbehoefte, ook wat betreft betaalmethoden. Pay. is flexibel en biedt diverse betaalmethoden aan. Tot de belangrijkste mix van betaalmethoden behoren voor ons iDEAL, Bancontact, creditcards en AfterPay," geeft Sander aan.

 

Nieuwe markten betreden

Naast het leveren van kwaliteit, goede customer service en scherpe prijzen wil FixjeiPhone de scope van haar producten en diensten verder uitbreiden om zo een nog bredere klantengroep te kunnen bedienen. Sander: "Wij zijn druk bezig met onze toekomstvisie om het onderdelen-assortiment te verbreden en wij willen onze intrede maken op de markt van refurbished iPhones."