Partnercase Great Stay App: branded hospitality apps met +70% upsell

Partnercase Great Stay App: branded hospitality apps met +70% upsell

In het hart van elke onvergetelijke gastervaring schuilt tegenwoordig innovatieve technologie. Great Stay App, Pay.’s partner van de maand juli, biedt deze technologie. Van kleine boetiekhotels tot uitgestrekte vakantieparken, Great Stay biedt digitale oplossingen en apps die operationele efficiëntie stimuleren en een uitzonderlijke gastervaring garanderen. Inmiddels maken meer dan 350 hospitality-bedrijven gebruik van de diensten van Great Stay. We spreken met David Claessen, eigenaar van Great Stay, over de kenmerkende features van het platform en hoe het bedrijf samen met Pay. zorgt voor wel +70% meer upsell. 

 

MicrosoftTeams-image (14)-1

 

Digitale oplossingen voor hospitality-bedrijven.

Great Stay, speelt sinds 2020 succesvol in op de groeiende behoefte van de hospitality- en recreatie sector aan geautomatiseerde oplossingen die het beheer van recreatieparken, campings en andere accommodaties vereenvoudigen en verbeteren. Deze oplossingen creëert Great Stay in de vorm van apps, allemaal in de specifieke huisstijl van hun klant, dus hospitality-bedrijf. "We streven ernaar om oplossingen te bieden die specifiek zijn afgestemd op de behoeften van elke klant," legt David uit. "Dit betekent dat we een uniek product op maat maken voor zowel grote als kleine klanten. Of het nu gaat om een groot vakantiepark met duizenden gasten of een klein boetiekhotel, we streven ernaar om een oplossing te bieden die perfect aansluit op hun specifieke behoeften en doelen." Great Stay is vastberaden om hun pioniersrol voort te zetten en hospitality-bedrijven te blijven voorzien van hoogwaardige, innovatieve oplossingen die de gastervaring verbeteren en operationele efficiëntie bevorderen.

 

Van informatievoorziening tot contactfuncties.

Het krachtige aanbod van Great Stay komt tot uiting in de features die het platform biedt. Zo bieden de apps een informatiemap die gasten voorziet van essentiële informatie over de accommodatie en de omgeving. Dit kan variëren van informatie over de faciliteiten van de accommodatie, tot bezienswaardigheden in de omgeving en lokale evenementen. Daarnaast zijn er praktische contactfuncties, zoals een belknop om direct met de receptie te communiceren. Dit stelt gasten in staat om snel en gemakkelijk vragen te stellen, verzoeken in te dienen of problemen te melden. Klanten van Great Stay waarderen vooral de eenvoud van het proces en de verbeterde klantbeleving die de alles-in-één aanpak van Great Stay biedt.

 

+70% upsell voor Beach Resorts en Clofers Holidays.

Een van de innovatiefste features van de Great Stay-apps is de shopmodule. Met deze functie kunnen gasten allerlei producten en diensten bestellen, direct vanuit hun smartphone. Of het nu gaat om het bestellen van verse broodjes voor het ontbijt of het regelen van schone handdoeken voor bij het zwembad: de shopmodule van Great Stay maakt het proces eenvoudig en moeiteloos voor gasten van hospitality-bedrijven. “Zo merkt Beach Resorts, klant van Great Stay en Pay, dat de shopmodule zorgt voor +70% meer upsell. En het loopt zelfs zo goed dat ze ook de snackbar bestellingen via de app willen laten lopen,” vertelt David. Ook Clofers Holidays, een luxe ski-resort keten in Oostenrijk laat gasten gebruik maken van de broodjes service in de app. “De broodjes reken je direct af via Pay. Daarna worden de broodjes bezorgd aan je appartement. En dit zorgt voor meer omzet voor Clofers.”

 

mockup_iphone_greatstayapp

De voordelen van Great Stay apps voor hospitality bedrijven.

• Gebruiksgemak en klantenservice. Gasten hebben via een app eenvoudig toegang tot relevante informatie en diensten. 
• Maatwerkoplossingen. Elke app wordt aangepast aan de specifieke behoeften van elke accommodatie.
• Verhoogde efficiëntie. Door automatisering van taken besparen accommodaties aanzienlijk op operationele kosten. 
• Verhoogde omzet en +70% upsell. Met een ingebouwde shopmodule in de apps kunnen accommodaties extra verkoopkansen creëren.
• Breed aanbod betaalmethoden. In samenwerking met Pay. betaalt elke gast met de betaalmethode van hun voorkeur. 
• Innovatie en groei. Great Stay ontwikkelt in samenwerking met partners nieuwe functionaliteiten, zoals (online) inchecken, deuropening via de app en kentekenherkenning.

 

“Snelle service, aantrekkelijke tarieven en veel betaalmethoden.”

Great Stay bedient inmiddels meer dan 350 klanten, waarvan een deel gebruikmaakt van Pay. voor hun betalingsbehoeften. "Pay. biedt een snelle service, korte communicatielijnen en aantrekkelijke tarieven," voegt David toe. De diversiteit aan betaalmethoden was voor hem een doorslaggevende factor. Hij legt uit: "Diversiteit in betaalopties is essentieel voor onze klanten. Met Pay. kunnen we een breed scala aan betaalmethoden aanbieden, van iDEAL tot creditcard."

 

mockup_iphone_greatstayapp_2

Symbiose zorgt voor snelle onboarding.

In de hospitality markt speelt een bijzondere symbiose van spelers een cruciale rol bij het onboarden bij nieuwe partners. Great Stay biedt samen met bedrijven als Booking Experts en Leisure King krachtige oplossingen in een niche markt. Deze organisaties delen een gemeenschappelijke partner: Pay. De meestal uitputtende stappen van documentatie worden geminimaliseerd door de bestaande band met Pay. “Waarom opnieuw het wiel uitvinden als Pay. al de benodigde informatie heeft? Deze efficiënte manier van handelen zorgt ervoor dat een onderneming supersnel kan genieten van de mogelijkheden die Great Stay en Pay. samen bieden”, vertelt Gabriëlle Leeuwenburg, Partner Manager bij Pay. 

Heb je een hospitality- of recreatie bedrijf? Wil je de gastervaring verbeteren én bedrijfsprocessen optimaliseren? Great Stay en Pay. staan voor je klaar. Neem vandaag nog contact op via support@pay.nl.