Partners en klanten vertellen over hun Pay.nl ervaringen - Pay.

BredAqua: conversies boosten met in3 - Pay.

Geschreven door PAY. | Apr 25, 2022 11:48:00 AM

BredAqua is de grootste vijver en aquarium specialist van de Benelux. Directeur Wilfred Huijsmans is één van de verantwoordelijke mensen achter het succes van de winkel. "Het bedrijf bestaat al meer dan 20 jaar," vertelt hij. "Zelf heb ik er 15 jaar gewerkt. Toen de voormalige eigenaren aangaven te willen stoppen met het bedrijf, heb ik een doorstart gemaakt op een andere locatie, in Breda. Bij deze frisse start hoorde uiteraard ook een nieuwe naam. Vandaar BredAqua (een samentrekking van 'Breda' en 'Aqua')."

 

 

Samenwerken creëert een volledige omnichannel customer experience.

Het succes van BredAqua als dé specialist in aquarium- en vijver artikelen heeft de winkel te danken aan haar vakmanschap en het leveren van producten van de beste kwaliteit. "We richten ons op het volledige concept, daar blinken we in uit". Hiermee doelt Wilfred op de samenwerking met verschillende partners bij het aanbieden van een zo compleet mogelijke dienstverlening. Dit zijn niet alleen leveranciers en logistieke dienstverleners, maar ook betaalbedrijven en e-commerce platforms. Naast een fysieke winkel heeft BredAqua ook een webshop waar klanten aquarium- en vijverartikelen kunnen shoppen. Voor een veilige verwerking van online en offline betalingen maakt BredAqua gebruik van Pay. als betaalpartner en van StoreKeeper als een alles-in-één kassaoplossing.