Partners en klanten vertellen over hun Pay.nl ervaringen - Pay.

Onlinekabelshop.nl: soepele migratie naar Magento 2 - Pay.

Geschreven door PAY. | Nov 10, 2020 7:26:00 AM

Met 10 jaar productkennis, 17.000+ producten en een top-notch klantenservice is Onlinekabelshop.nl dé speciaalzaak voor kabels en accessoires. Het succes begon in 2010, op de zolderkamer van oprichter Alex Brandt. Met zijn opgedane ervaring en productkennis in de branche van audio- en videokabels, richtte hij de onderneming op en stelde hij een assortiment samen.

Al snel stroomden de bestellingen binnen en beleefde Onlinekabelshop.nl een groeispurt. Tien jaar later telt de onderneming 40+ medewerkers, twee magazijnen en een fysieke winkel. Abel Jansen, Marketing en E-commerce Manager bij Onlinekabelshop.nl vult aan: ''Wij hadden eerst een winkel in Leiderdorp geopend waar ook ons kantoor is gevestigd. Uiteindelijk hebben wij besloten om de standplaats van de winkel te veranderen. In Leiden is de bereikbaarheid veel beter.''

 

In kabels & accessoires we trust

Bij Onlinekabelshop.nl zijn niet alleen kabels te koop. Klanten kunnen er ook terecht voor een divers assortiment van aansluitartikelen voor consumentenelektronica zoals adapters, converters, TV beugels, stopcontactdozen, laptop adapters en nog veel meer.

In de afgelopen 10 jaar is de markt van e-commerce geëxplodeerd. Online ondernemen is booming en dat zal voorlopig ook zo blijven. En met dank aan Alex heeft de niche webshop een erg gefocuste propositie. Alex was in het begin van zijn carrière DJ en hij zag dat er veel vraag was naar aansluitmaterialen. Ook zag hij dat de markt voor kabels en het aansluiten van apparatuur onnodig duur was. "Alex was van mening dat het goedkoper kon,'' zegt Abel. ''En dat is ook het verschil dat wij maken met Onlinekabelshop.nl. Daarnaast brengen wij met een kundig winkelteam én een online klantenservice meer dan 10 jaar ervaring met ons mee."

 

Het belang van realtime (klanten)service

Onder goede klantenservice verstaan wij tegenwoordig heel wat anders dan vroeger. Ooit volstond het tijdig beantwoorden van e-mails en voicemails, maar consumentverwachtingen zijn behoorlijk veranderd. Hierdoor is de lat voor klantenservice steeds hoger komen te liggen. "Maar niet overal is klantenservice vanzelfsprekend," vult Abel aan. "Voor ons is support een must en vooral als dit betrekking heeft op online betalingen of webshop management."

Zo vertelt Abel dat de samenwerking met een eerdere betaalpartner moeizaam verliep, omdat Onlinekabelshop.nl niet de support kreeg die zij verlangden. "Dat hebben ze achteraf wel toegegeven, maar voor ons was het een teken om op zoek te gaan naar een nieuwe betaalprovider. Al snel kwamen wij uit bij Pay. waar wij nu al 4 jaar mee samenwerken!"