Nieuws

Klantcase Maxima Kitchen Equipment | Veilige online betalingen boven alles

Met de gevarieerde betaaloplossingen van PAY. kan Maxima Kitchen Equipment zich volledig richten op haar internationale doelstellingen

Maxima-en-pay-logo.png


Maxima Kitchen Equipment is een bekend begrip binnen de grootkeuken -en horecabranche. Het bedrijf heeft meer dan 45 jaar ervaring in de levering en het onderhoud van professionele keukenapparatuur. Momenteel exporteert Maxima Kitchen Equipment haar producten wereldwijd naar meer dan 55 verschillende landen.

Voorheen was Maxima Kitchen Equipment een importeur en distributeur van diverse bekende merken en foodprocessors. Gaandeweg heeft het bedrijf het merk Maxima opgericht om haar klantengroep een bredere keuze aan keukenapparatuur aan te bieden. De oprichting bleek erg succesvol waardoor Maxima Kitchen Equipment nu de hoofdzaak van het bedrijf is.

Maxima Kitchen Equipment is er voor iedereen

Kwalitatieve keukenapparatuur die een lange tijd meegaat, is onmisbaar. Daarom staat Maxima keukenapparatuur al jaren bekend om de uitstekende kwaliteit van haar producten, evenals het gebruiksgemak en het aantrekkelijke prijsniveau. Ook klanten van Maxima Kitchen Equipment weten dat als geen ander: de keukenapparatuur wordt gebruikt door veel horecabedrijven, bakkerijen en slagerijen. Otto van Oostveen, mede-eigenaar bij Maxima Kitchen Equipment: ‘‘We bieden onze klanten waar voor hun geld, een maximale klanttevredenheid is onze ambitie. Alle Maxima producten worden vervaardigd volgens de hoogste eisen die in overeenstemming zijn met de Europese regelgeving. Onze focus ligt op continue ontwikkeling en verbetering van de kwaliteit van onze producten. Het serviceniveau moet te allen tijde hoog zijn, want: onze klanten staan altijd centraal.’’

MTW4927%2020181001-01.jpg
maxima-thema-images-logo.png

De webshop is het belangrijkste verkoopkanaal

De webshop van Maxima Kitchen Equipment is een steeds essentiëler onderdeel geworden van het succes van het bedrijf. Om de producten ook toegankelijk te maken voor haar internationale distributeurs, heeft het bedrijf besloten om ook voor deze klanten een online webshop te openen.

Door de ongekend snelle nationale en internationale groei van Maxima Kitchen Equipment was het voor het bedrijf van essentieel belang dat betalingen via de webshop goed en veilig verlopen. ‘‘In het begin werkten we voornamelijk met diensten van onze banken (iDEAL) en met een eigen PayPal account,’’ beaamt Otto. ‘‘Maar door de enorme groei steeg ook de vraag naar een uitgebreider aanbod van betaalmethoden. Gezien onze klanttevredenheid-ambitie willen we daarom altijd passende, veilige en vertrouwde betaalmethoden kunnen bieden aan ál onze klanten. En dat kan allemaal met onze payment service provider PAY. waar we erg tevreden mee zijn.’’

Veilige online betalingen boven alles

Sinds 14 september 2019 is de PSD2 betaalrichtlijn ingevoerd die gepaard gaat met nieuwe regels voor sterke klantauthenticatie (SCA). Hierdoor is klantauthenticatie het uitgangspunt geworden voor alle online betalingen, maar vooral ook voor betalingen waar het risico op fraude aanzienlijk groot is.

Sinds de extensie SCA van de PSD2 wetgeving worden creditcardbetalingen enkel en alleen geaccepteerd als ze worden verwerkt met de extra 3D Secure technologie. Volgens Otto lag daar het probleem met de vorige partij: ‘‘Wij hebben een tijd gewerkt met een andere payment service provider, maar we merkten dat er problemen ontstonden door slechte communicatie en payment security issues. Vooral creditcardbetalingen bezorgden ons flinke kopzorgen: frauduleuze betalingen kwamen gemakkelijk door het 3D Secure systeem heen. Sinds onze samenwerking met PAY. hebben wij deze zorgen niet meer: PAY. stelt veilige online betalingen boven alles.’’



MTW5276-20181001v4.jpg

Zonder zorgen gefocust internationaal ondernemen door PAY.

De ambitie van Maxima Kitchen Equipment is om de komende jaren nog flink te groeien en tegelijk de dienstverlening en de klanttevredenheid te verhogen. Het bedrijf merkt nu al dat de groeiende omvang en het groter wordende bereik vraagt om een volledige focus. ‘‘Maar met een betrouwbare, snelle en veilige betaalpartner als PAY. is dat geen probleem’’ aldus Otto.

Voor ons is PAY. als payment service provider hét totaalpakket. De communicatie is top, de tarieven zijn eerlijk, de betalingen zijn veilig en de mogelijkheden zijn omvangrijk. De directe betaallink is handig en wordt bij veel offertes ingezet. Wij geloven dat PAY. onze internationale groei zal ondersteunen. Met PAY. als betaalpartner gaan we de veelbelovende toekomst met een grote glimlach tegemoet.’’

Maxima Kitchen Equipment wil uitbreiden naar landen waar zij nog niet levert. Daarnaast wil het bedrijf haar klanten blijven verrassen met nieuwe kwaliteitsproducten die jaren intensief kunnen worden gebruikt. Otto: ‘‘De toekomst van Maxima Kitchen Equipment is samen met onze klanten. Door PAY. kunnen we meerdere en verschillende betaalmethoden per klant en land aanbieden; van direct tot creditcard en gespreid betalen. Nationaal zullen betalingen steeds meer cashless en contactloos plaatsvinden, maar internationaal zien we dat andere landen ook online steeds sneller ontwikkelen. In deze landen zal weer de vraag naar andere online betaalmethoden aanzienlijk toenemen. Wij zijn er klaar voor om ook internationaal met PAY. aan het hoogste niveau van klanttevredenheid toe te werken.’’

MEER WETEN OVER ONZE BETAALOPLOSSINGEN?

Neem voor meer informatie contact met ons op via sales@pay.nl of telefonisch via 088-88 666 66 en één van onze specialisten helpt je graag verder.

Laatste nieuws over PAY. klantcases

Klantcase Firm24
Lees meer
Klantcase Parfumswinkel
Lees meer
Klantcase Droginet
Lees meer
PAY. maakt gebruikt van cookies voor een goede gebruikerservaring, statistisch inzicht, monitoring van onze techniek en voor het afspelen van video.